Paupaterres 2023

Per la celebració del 25è aniversari, el Paupaterres, el Festival Musical d'Estiu de Ponent, va decidir apostar per reforçar la comunicació i el projecte de marca.

Des de 3TOMBS vam realitzar una auditoria de marca i una proposta de pla de comunicació per al 2023 reforçant els valors claus del festival: proximitat, estiuenc, resistent, familiar i descobridor de talent musical.

A través d'aquest procés, vam establir una nova identitat gràfica i l'eslògan "Una altra pell", que defineix el caràcter de la gent de Ponent i també de la resistència d'un festival que ha sobreviscut durant 25 anys convertint-se en un dels referents de l'escena catalana.

El disseny gràfic va anar a càrrec de l'empresa targarina MarkEtic amb qui es va col·laborar en tot el procés de creació de cartell, imatge de xarxes socials, merchandising i tota la resta d'aplicacions de la imatge gràfica del festival.

Les campanyes de vídeo i fotografies promocionals es van fer amb l'artista local Pep Marco de La Capsa Studio reforçant els valors d'un festival de Ponent i que estima la seva terra.

A més, des de 3TOMBS també ens vam fer càrrec de la gestió de la comunicació amb la premsa i l'assessorament per a les campanyes de publcitat i l'estratègia a les xarxes socials, amb un notable èxit de repercussió i creixement en l'edició més exitosa del festival.

Fotografia de portada de Dídac Sanahuja

HI DONEM 3 TOMBS?

Parlem avui i comencem a trobar la solució ideal

DONANT 3 TOMBS

HI DONEM 3 TOMBS?

Parlem avui i comencem a trobar la solució ideal